KORT-loopster Hetty van Burg tweede bij de Ambtenarencross

Jannes Dolfing (startnummer 418) in Winschoten. Foto van Annemiek van Bleisem

Hetty van Burg van Trimclub Rijlust in Westerbork finishte zaterdag als één-na-snelste 40-plus dame bij de Ambtenarencross Noord Nederland in recreatiegebied Schoonhoven in Hollandscheveld. Van Burg, die aan het trainen is voor de marathon van Rotterdam, liep het onverharde parcours van 10 kilometer in 55:03.

Jannes Dolfing liep een teleurstellende wedstrijd van 10 Engelse mijl in Winschoten. De KORT-loper liep niet lekker en was ontevreden over zijn tijd van 1:02:49, die wel goed genoeg was voor een vierde plaats in de categorie heren 45-plus. De wedstrijd in Winschoten was de derde wedstrijd van het Schutrups Loopcircuit waaraan Dolfing deelneemt. In het tussenklassement heeft Dolfing zijn tweede plaats bij de heren 45-plus kunnen houden.

Dit bericht is geplaatst in Nieuws, Wedstrijdverslagen. Bookmark de permalink.